Välkommen till Mormors vita, Här tänkte jag lägga upp lite bilder från hemmet och möbler som jag målar och då gärna i vitt !!! Vissa möbler är även till salu. Det kommer också bilder på alster från scrapbooking och lite annat smått och gott. Hoppas att Ni ska gilla detta !!!

Kramar
Susanne

2 maj 2012

Loppissugen!!

Det var ett tag sedan jag var på loppis börjar bli lite sugen nu,ska åka till min syster över hlegen som bor i Karlskoga och hon har letat fram några mysiga loppisar som vi ska besöka. Hoppas att vi hittar nåt att fynda, är ute efter gamla snirkliga silverbestick som jag ska använda till ett litet projekt!!

Blev så sugen på jordgubbar när jag hittade den här härliga vintagebilden, men snart är dom här!!

Ha en bra dag alla!!

Kram Susanne

1 kommentar:

  1. Hoppas det blir en lyckad loppistur då;)låter roligt! trevlig resa.ha en fin kväll/kram Anne

    SvaraRadera