Välkommen till Mormors vita, Här tänkte jag lägga upp lite bilder från hemmet och möbler som jag målar och då gärna i vitt !!! Vissa möbler är även till salu. Det kommer också bilder på alster från scrapbooking och lite annat smått och gott. Hoppas att Ni ska gilla detta !!!

Kramar
Susanne

18 sep. 2012

Kort till my cards & home





Lite nya kort för inspiration till butiken My cards & Home i Trollhättan. Alla tre kort har matchande papper från Pion design.
Skulle göra ett kort till en man,alltid lite svårare då det inte alltid passar med blommor!!
Men jag hittade en massa knappar i mina gömmor som jag inte använt på länge. Använde mycket knappar en period...
Tyckte att det kunde passa till det manliga kortet .

Håll utkik på bloggen , det kommer inom kort att komma en utlottning från My cards & home. Som man kan delta igenom Mormors vita!!!

Kram Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar