Välkommen till Mormors vita, Här tänkte jag lägga upp lite bilder från hemmet och möbler som jag målar och då gärna i vitt !!! Vissa möbler är även till salu. Det kommer också bilder på alster från scrapbooking och lite annat smått och gott. Hoppas att Ni ska gilla detta !!!

Kramar
Susanne

15 mars 2013

På väg mot ett lite lättare liv!!!

Någongång måste det ske,är nu inne på min andra vecka där jag försöker äta lite nyttigare,bla blir det frukost som på bilden. Smoothie grooov macka med skinka och en kopp kaffe ( kaffe måste jag ha). Äter vanlig lunch och middag men med lite mindre kolhydrater och mellanmål som frukt och smoothie. Inga juicer eller läsk utan mest vatten. Kan bli light cola på helgen. Behöver gå ner ca 20 kilo.... tränar har jag gjort i flera år,men vikten är där den är. Kanske för att man äter fel. Tränar gör jag på Sportlife,det ska bli tre besök i veckan och de andra dagarna blir det promenader:) Får se hur lång tid det tar innan man ser resultat!!! Har gått ner ca 3 kilo men det är väl mest vätska som rinner av i början. Ha en trevlig helg alla Kram Susanne

1 kommentar:

  1. Heja heja heja Bästa kompis!
    Du är sååå duktig, kämpa på det kommer gå super bra! Kramisar

    SvaraRadera