Välkommen till Mormors vita, Här tänkte jag lägga upp lite bilder från hemmet och möbler som jag målar och då gärna i vitt !!! Vissa möbler är även till salu. Det kommer också bilder på alster från scrapbooking och lite annat smått och gott. Hoppas att Ni ska gilla detta !!!

Kramar
Susanne

19 juli 2012

Halvmånebord i trädgården




Hittade ett gammalt halvmånebord i garaget som jag haft i hundra år!!
Tänkte fixa till det ,men kände att det inte riktigt var värt jobbet,vill nog ha ett snirkligare bord istället:) Så det fick lite vit färg (så klart).

Sedan fick det stå ute på berget för min gamla trägrupp var inte i så bra skick, så här får det stå så länge det håller!!

Kram Susanne

3 kommentarer:

  1. det är inget du vill sälja? jag letar som en tok efter ett halvmånebord, men finner inget...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan!!

      Kan tänka mig att sälja månbordet, har bara grundmaålat det och sedan ett lager färg,man får nog fixa till det lite bättre,behövs en kant framtill.

      Säljer det som det står 400 kronor. Var bor du ?
      Bordet finns i Trollhättan.

      Ha en bra dag
      Susanne

      Radera
  2. Hej Susanne! Stor chansning så här två år senare men har du kvar bordet och är det fortfarande till salu isf? / Linda

    SvaraRadera