Välkommen till Mormors vita, Här tänkte jag lägga upp lite bilder från hemmet och möbler som jag målar och då gärna i vitt !!! Vissa möbler är även till salu. Det kommer också bilder på alster från scrapbooking och lite annat smått och gott. Hoppas att Ni ska gilla detta !!!

Kramar
Susanne

6 sep. 2012

Lite bilder från hemmet och ny väska!!


Plättar i luften kan man inte ha för många av!! Här i två av mina favoritkrukor:)



Ett hörn av vardagsrummet, bord och stolar som jag fyndat,målat och klätt om med ett jättefint ängeltyg. Silverbricka med olika saker av pressglas, brickor är fint i alla olika storlekar.




Plättar i luften igen, den nedersta i en såsterrin,ett loppisfynd såklart!!



Har oxå köpt en ny höstväska,älskar svart och brunt men oftast blir det svarta väskor. men nu hittade jag den här i mörk brunt,tyckte att den var fin:)

2 kommentarer:

  1. Jättefina krukor och så vackert det ser ut på din bricka
    ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert bord med stolar du har! Väskan var jättefin, jag är själv en stor väskälskare, köper allt för många! Kram iréne

    SvaraRadera