Välkommen till Mormors vita, Här tänkte jag lägga upp lite bilder från hemmet och möbler som jag målar och då gärna i vitt !!! Vissa möbler är även till salu. Det kommer också bilder på alster från scrapbooking och lite annat smått och gott. Hoppas att Ni ska gilla detta !!!

Kramar
Susanne

12 sep. 2012

Nya kort



Här kommer ett par nya kort i lite vintagestil. Först ett vitt kort och runt det har jag vikt ett notpapper som går runt hela kortet,spets längst ner och så klart tårtpapper. En bild på en vintageflicka,gamla matkuponger,blommor, gem och lite ostduk som sticker fram bakom bilden. Ett grovt snöre har jag knytit runt kortet, även stämplat med en poststämpel.


 

Idag har jag oxå städat i mitt pysselrum,herregud vad der var rörigt!!! men nu är det nästan ordning igen, så jag kan pyssla utan att bli tokig på alla saker!!
Kommer lite bilder från min pysselhörna när jag är färdig:)

Hoppas ni får en bra dag
Kram Susanne

2 kommentarer: