Välkommen till Mormors vita, Här tänkte jag lägga upp lite bilder från hemmet och möbler som jag målar och då gärna i vitt !!! Vissa möbler är även till salu. Det kommer också bilder på alster från scrapbooking och lite annat smått och gott. Hoppas att Ni ska gilla detta !!!

Kramar
Susanne

15 feb. 2013

Bakdag

Idag har det varit en bakdag. Det blir ett litet försenat kalas för Molly imorgon. Har bakat en banankaka,jättegod!! Tack för receptet Annes vita rum:) Sedan blev Silviakaka,och lite annat. Bla så hittade jag ett recept från Leila Lindholm. Leilas chokladcupcakes. Molly och jag har provsmakat... Dom var syndigt goooda!!! Ett recept som jag tycker ni ska prova om ni gillar choklad!!1 Ha en bra helg alla Kram Susanne

2 kommentarer:

  1. Å vad härligt det ser ut med alla kakor och goda ser det oxå ut att vara! ha nu en fin kväll! Kram Iréne

    SvaraRadera
  2. Åhh så gott allt det där ser ut:) kramiz..

    SvaraRadera