Välkommen till Mormors vita, Här tänkte jag lägga upp lite bilder från hemmet och möbler som jag målar och då gärna i vitt !!! Vissa möbler är även till salu. Det kommer också bilder på alster från scrapbooking och lite annat smått och gott. Hoppas att Ni ska gilla detta !!!

Kramar
Susanne

26 feb. 2013

Hjälp!!!

Nu i morse när jag satt och kikade på bloggen,så fanns det bara en blogg under min blogglista, där som jag kan följa alla era inlägg. Gick in och tittade och då var alla bloggar i min blogglista borta!!! Förökte lögga till ett par men det funkar inte!!!! Nån som har fått likadant? Blir så irriterad.... Det står i en ruta att ingen feed finns för webbadressen och att datum och inlägg inte kommer att visas. Hoppas att nån vet Kram Susanne

1 kommentar:

  1. Har inte råkat ut för det någon gång..
    ha en bra kväll
    kram Rosa

    SvaraRadera