Välkommen till Mormors vita, Här tänkte jag lägga upp lite bilder från hemmet och möbler som jag målar och då gärna i vitt !!! Vissa möbler är även till salu. Det kommer också bilder på alster från scrapbooking och lite annat smått och gott. Hoppas att Ni ska gilla detta !!!

Kramar
Susanne

2 aug. 2012

Lite mera loppis






Igår var Molly och jag och hälsade på mormor och morfar i Åmål, det blev bla en liten loppisrunda.
I Värmlands Nysäter hittade vi en supermysig butik ( Nysäters hem och antik) Ett stort hus i två våningar med ca 10 rum av antik och loppisprylar,allting uppställt och dekorerat hur fint som helst.

Köksprylar i köket ,matsalen dukat med finporslin osv. Kristallkronan på bilden ville jag ha!!
men lite för dyr tyvärr...
Lite notpapper var det jag handlade.

Rekommenderar ett besök i denna mysiga butik!!

Hoppas ni får en bra dag
Kram Susanne



2 kommentarer:

  1. Ja det var mycket fint där
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Men en så mysig affär! Som att komma hem till nån för att handla...
    Loppisar är ju så kul och fyndiga ;)
    Ha en fin helg,
    Sussi på Stolpås

    SvaraRadera