Välkommen till Mormors vita, Här tänkte jag lägga upp lite bilder från hemmet och möbler som jag målar och då gärna i vitt !!! Vissa möbler är även till salu. Det kommer också bilder på alster från scrapbooking och lite annat smått och gott. Hoppas att Ni ska gilla detta !!!

Kramar
Susanne

18 aug. 2012

Nymålat bord och hortensior


 Regnigt idag,så det fick bli en kaka idag. En kardemummakaka. Kardemumma är en  favoritkrydda:)











Här kommer några bilder från vardagsrummet,och på det nymålade bordet mellan soffan och fåtöljen.
Blev jättenöjd med det, det var ett riktigt fynd!!! ( men lite jobb oxå,mycket spackling).

Är lite förtjust i hortensia !! har plockat in några från trädgården och satt lite varstans:). Håller sig fina jättelänge inne gör dom, Så tacksamma att ha i vaser.

Ha det gott alla
Kram Susanne

2 kommentarer:

  1. Så snyggt det blev bordet....hortensia är vackert..har tyvärr ingen själv...planterade en en gång men den överlevde inte

    Kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Hej! Hittade din blogg å fick se Sunnanå, mina hemtrakter! Blev så glad att hitta någon inte allt för långt ifrån Dals-Rostock där jag bor! Så nu ska jag titta mig omkring hos dig! Kram Iréne

    SvaraRadera