Välkommen till Mormors vita, Här tänkte jag lägga upp lite bilder från hemmet och möbler som jag målar och då gärna i vitt !!! Vissa möbler är även till salu. Det kommer också bilder på alster från scrapbooking och lite annat smått och gott. Hoppas att Ni ska gilla detta !!!

Kramar
Susanne

7 okt. 2012

Loppisrunda





Igår var jag och goa vännen Mona på en liten loppistur. det är nog beroendeframkallande har vi kommit fram till eller vad säger ni ?

Fyndade en liten hylla ,en gammal våg några större nysilverskedar, en spetsduk som jag ska till julpyssel och ett gammalt melitta filter i porslin.Allt detta fyndat för 130 kronor helt ok tycker jag.

Har precis tagit en promenad i den härliga solen och en höstig gryta står på spisen:)

Ha nu en trevlig vecka
Kram Susanne

2 kommentarer:

  1. Så mycket fint du fyndade på loppisen!Lilla hyllan var så söt! Ha en fin kväll! Kram Iréne

    SvaraRadera
  2. Javisst är man beronde av loppis
    Gillar Melittahållaren
    Ha en bra vecka
    kram Rosa

    SvaraRadera