Välkommen till Mormors vita, Här tänkte jag lägga upp lite bilder från hemmet och möbler som jag målar och då gärna i vitt !!! Vissa möbler är även till salu. Det kommer också bilder på alster från scrapbooking och lite annat smått och gott. Hoppas att Ni ska gilla detta !!!

Kramar
Susanne

22 nov. 2012

Krångel....

Har fått meddelande om att mitt utrymme är utnyttjat och att jag inte kan lägga upp bilder!!
Fick det i somras oxå men då gick det att lägga upp kamerabilder men inte nerladdade bilder.
Men nu går det inte alls...

Man får då köpa sig mer GB.men fick igår tips av en tjej med bloggen Livsstilochmyspåtingvalla.blogspot.com (kika in där) om en länk där man kan göra om sin blogg så att man får mer utrymme!!

Ska prova det när sambon kommer hem och kan hjälpa mig. man blir ju tokig när det inte fungerar!!!!
Hoppas på tur,annars får man väl köpa utrymme varje månad,inte dyrt men krångligt.

Så tills det löser sig blir det inga bilder och inlägg:(

Ha det bra
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar