Välkommen till Mormors vita, Här tänkte jag lägga upp lite bilder från hemmet och möbler som jag målar och då gärna i vitt !!! Vissa möbler är även till salu. Det kommer också bilder på alster från scrapbooking och lite annat smått och gott. Hoppas att Ni ska gilla detta !!!

Kramar
Susanne

30 nov. 2012

Lussebullar,julkort och ängelböcker

 Idag har jag bakat lussebullar,skulle göra det igår men degen jäste aldrig,har inte varit med om det förut!! Tror att mjölken var för varm så att jästen dog... Men som sagt idag blev dom ganska bra tror jag. Luktar gott i huset gör det iallafall!!!








Håller på med det sista inför min glöggkväll på onsdag,har gjort några böcker med ängelmotiv, tror det är änglarnas år i år!! Tror jag har änglar på det mesta i år och tårtpapper förstås...

De nedersta julkorten har jag gjort till butiken My cards & home,i bruna och röda toner med vintagetomtar.

Hoppas ni får en trevlig Advent,själv ska vi imorgon och titta på dottern och hennes skola som har julcabare. Det har dom varje år ,alla barn i alla klasser är med och lärarna gör ett jättejobb!!
Alltid lika roligt:)

Trevlig helg alla
Kram Susanne

2 kommentarer: