Välkommen till Mormors vita, Här tänkte jag lägga upp lite bilder från hemmet och möbler som jag målar och då gärna i vitt !!! Vissa möbler är även till salu. Det kommer också bilder på alster från scrapbooking och lite annat smått och gott. Hoppas att Ni ska gilla detta !!!

Kramar
Susanne

17 nov. 2012

Lite jul...



Var ute en sväng i skogen igår och plockade lite mossa och par ett små granar.Älskar minigranar,kan ha hur många som helst till advent och jul. Men det fick räcka med en så länge,den fick stå i en liten mjölkkanna på ett brickbord i köket tillsammans med mitt nya ljushus och en burk med gamla kakformar.

Det blir som sagt flera granar om ett tag, skall bla hänga mina små snöstjärnor i nån som jag gjort av gamla virkade dukar. De är fina utan pynt oxå ståendes i glasburkar eller gamla kannor.
Finns mycket i naturen som man använda!!!






Ett julkort blev det oxå med papper från Maja design bla. Vintageänglar,rosor,grankvistar med glitter på några knappar och såklart tårtpapper....

Ha en trevlig kväll
Kram Susanne

1 kommentar:

  1. Så fint med de små granarna ...ska försöka ge mig ut och hitta några nästa vecka .

    ha en bra kväll
    kram Rosa

    SvaraRadera