Välkommen till Mormors vita, Här tänkte jag lägga upp lite bilder från hemmet och möbler som jag målar och då gärna i vitt !!! Vissa möbler är även till salu. Det kommer också bilder på alster från scrapbooking och lite annat smått och gott. Hoppas att Ni ska gilla detta !!!

Kramar
Susanne

7 nov. 2012

Ljuslyktor av gamla virkade dukar

 
 

 
 
Fyndar gamla virkade dukar på loppis och använder dom att göra små söta ljuslyktor.
Jätteenkelt och roliga att göra, det blir fint med flera olika med varierande mönster när
man tänder dom. Har gjort på samma sätt som med snöstjärnorna:) Lim & vatten!!!
 
Det är perfekta gå bort presenter nu när det snart är adventstider.
Det blev visst flera inlägg idag..
 
Ha en trevlig kväll
Kram Susanne
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Vilka underbara lyktor du har gjort, verkar enkelt att göra förstår jag, helt underbara! Ha en fin dag! Kram Iréne

    SvaraRadera
  2. jättevackra ..ska prova mig på det nån dag
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Hej
    Vilken mysig blogg, och vilka söta lyktor.
    mvh aina-Kristin
    (har lagt till dig i min blogglista ;O))

    SvaraRadera